A więc tak, jak co roku robimy zrzutķe, kwota na osobę wynosi około 35 zł. Całkowita kwota wynosi ok 400 zł.
W tej cenie jest paliwo do agregatu, złączki i gniazda prądowe, sztućce i naczynia plastikowe, worki na śmieci, węgiel do grila, olej do agregatu (Jest na dotarciu) i jeszcze kilka innych rzeczy które wyjdą w trakcie.
Proszę o wpłate na konto lub deklarację wpłaty na miejscu.
Nr. konta 35 1050 1142 1000 0097 0211 6311
Znak: Michał
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 607 Skąd: Częstochowa-Północ
Wysłany: 2019-05-18, 22:19
zapraszamy do zadeklarowania sie Panowie, bo koszty jakieś wychodzą i ktoś za to musi zapłacić, te 35 zł nie jest duzą kwota, także nie czekajcie huy wie na co tylko piszcie i przelewik cyk, aby Konrad nie wyszedł na minus i sponsorował innym imprezę,
co kupimy w tym roku zostanie na kolejny itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum